miercuri, 25 ianuarie 2012

Va rog sa cititi o rugaminte personala

Va rog sa ma ajutati sa fac o bucurie parintilor baietelului din fotografie. Fotografia este facuta in urma cu 9 ani, pe baietel il cunosc din primele ore ale vietii sale si parintii  lui imi sunt prieteni. La vremea cand se juca in zapada si mamica il fotografia, micul meu prieten era un copil obisnuit. Dupa o perioada, ne-am dat seama ca pustiul este un copil altfel decat alti copii de aceeasi varsta cu el; ESTE AUTIST. Pentru mine, el este ca si copilul meu, mai ales ca eu nu am copii si mai ales ca nasii lui de botez sunt si nasii nostri de cununie.
In acest an, familia mea redirectioneaza cei 2% din impozitul pe venit spre contul deschis pe numele lui, de catre cei de la centrul unde face terapie, si unde am vazut ca face progrese foarte mari.

Daca doriti sa ne ajutati, nu este nevoie decat sa completati in cateva minute formularul de depunere pe care vi-l trimit daca imi scrieti la adriana.dardindar@gmail.com (nu este necesar sa scrieti  valoarea impozitului pe formular si nici sa atasati fisa fiscala si fac aceasta precizare pentru ca stiu ca in anii trecuti multe persoane evitau sa redirectioneze aceti bani, pentru ca nu vroiau sa se afle ce venit au). Daca va este greu sa il depuneti la circa financiara, stabilim o intalnire cat mai aproape de dvs. si venim noi sa colectam formularele.
Daca vreti sa preluati anuntul si pe blogurile voastre, m-as bucura foarte mult si va multumesc anticipat.

Niciun comentariu: