joi, 14 ianuarie 2010

Ana Maria

Up date 15 februarie: Am vorbit astazi cu mama Anei; sunt la spital, pentru a patra cura cu citostatice. Sunt optimiste, pentru ca pana acum tratamentul a mers bine.

Ana Maria are 15 ani şi este fiica unor fosti colegi: Claudiu si Gabriela Vartej. Cand am inceput sa scriu despre copiii bolnavi de cancer, mi-am dorit sa nu fie cazul sa scriu despre cineva cunoscut...din pacate, nu este asa.

Despre Ana Maria, am aflat de la o alta colega, Nicoleta...ea s-a ocupat de mediatizarea acestui caz in randul colegilor ...mi-a trimis copia certificatului medical si cateva informatii:

DIAGNOSTIC: Limfom malign Hodgkin stadiul III spre IV – formă cu screloză nodulară.
In data de 3 decembrie a început prima şedinţă dintr-un lung şi dureros tratament cu citostatice. Limfom malign Hodgkin stadiul III spre IV – formă cu screloză nodulară. Pentru a o ajuta să lupte cu boala, medicii i-au prescris un tratament extrem de costisitor, iar medicamentele nu pot fi procurate decât din străinătate.

Ana Maria locuieste foarte aproape de mine (am aflat cand am citit certificatul medical)...ieri i-am facut o vizita...ne-am intalnit la intrarea in bloc: o pustoaica simpatica foc...ochelari, basmaluta pe cap si fular verde la gat (imediat m-am gandit ca o sa-i placa darul de la scrimera Ana Maria Branza: o broscuta verde si simpatica de plus)...i-a placut si a asezat-o langa colectia animalelor de plus.

Am fost uimita de dezinvoltura cu care vorbeste despre boala ei (cu toate ca nu trebuia sa fiu, doar m-am obisnuit cu copiii de la Budimex, doctori in devenire).

Stiam ca in timpul sarbatorilor a fost internata in spital la Fundeni, dar nu stiam daca a scris si ea mosului (stiam sigur ca printre scrisorile ajunse la mine nu era si a ei)...mi-a raspuns ca nu...s-a gandit ca sunt copii care chiar nu au alta posibilitate de a primi un cadou.

Luni incepe o noua cura de citostatice...dupa prima cura i-a cazut parul...il avea lung, dar nu face mare caz din asta...ii sta foarte bine si asa.

Si ea si parintii au fost foarte impresionati de ajutorul pe care l-au primit pana acum din partea colegilor...vor folosi banii pentru tratament..." daca ma fac bine, si raman bani, vom ajuta cu ei alt copil ", este gandul familiei Vartej...Doamne, ajuta!

Conturile de donatii sunt:

Titular Gabriela Vartej (telefon 0761798253)
Lei: RO57BRDE 410SV 69832854100
RO 89RNCB0083099688960001

Euro: RO 62 RNCB0083099688960002

Un comentariu:

Claudia spunea...

hello :D
ce mai face ana-maria ?
sper ca totul este bine, cat mai are din tratament?