joi, 31 decembrie 2009

Salutari de la Cosmina

Up date 26 ianuarie Dumnezeu sa o odihneasca! COSMINA ANDREEA

01.07.1994- 26.01.2010

Ramane pentru totdeauna in inimile noastre!

http://andreeacosmina.blogspot.com/

31 decembrie 2009 Cosmina va multumeste pentru gandurile voastre bune...Slava Domnului, astazi este mai bine...nu mai are nevoie de masca de oxigen...radiografia la plamani a iesit bine...are si pofta de mancare, ceea ce este bine pentru ca in ultimele zile nu a prea mancat.


Am rugat-o pe mamica ei sa ii faca o fotografie in timp ce conversam pe mess...va imbratiseaza pe toti si va doreste un an plin de bucurii.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Tweety e mascota preferata a Cosminei :) si se vede bine dupa pijamaluta draguta luata de Isabela
La multi ani Cosmina!

La multi ani tuturor !
Stiu ca Tweety este mascota preferata a Cosminei pt ca ea mi-a spus, iar eu i-am luat o pereche de cercelasi cu puiul cel galben si o mascota :) pe care i le-am daruit prin intermediul Isabelei, Zana cea Buna a internetului :)

Simona, de la Sighet