marți, 22 decembrie 2009

Mesaj de la Catalina, mamica Marei



Buna tuturor,

Am revenit la munca de luna aceasta si vreu sa VA MULTUMESC DIN SUFLET ca ati fost alaturi de mine in momentele grele prin care am trecut cu fetita mea Mara in acest an. As vrea sa va povestesc, dar este mult de scris, asa ca am sa va spun ca sunt marcata si impresionata de toate actiunile facute de voi, prieteni si colegi, ce ne-au adus atat bucurii, cat si au rezolvat probleme de stricta necesitate.

Am atasat cateva poze cu noi: cand Mara are parul mai lungut suntem in primele zile de tratament, iar ultima zi de internare este cea cu d-ra asistenta.

Mara este bine, boala in remisie si se afla in tratament de intretinere si o ingrijire speciala, ce va dura pana la sfarsitul anului viitor.

Va dorim sa fiti sanatosi, fericiti si impliniti!

Catalina si Mara

Pozele trimise sunt postate aici.

Niciun comentariu: