luni, 23 noiembrie 2009

Roberta

Pe 26 februrie, sufletul micutei a inceput sa urce spre cer.

Roberta este o fetita de 7 ani, pe care sambata am vazut-o pentru a doua oara; se lupta pentru viata pe un pat de spital...septicemie...ce ii poti spune unei mamici care isi vede copilul suferind si in plus este si insarcinata?!...nu ii poti spune nimic...doar sa o imbratisezi si sa incerci sa o faci sa simta ca iti pasa...sa te rogi pe urma pentru ea si copil si sa te bucuri pe urma, a doua zi, cand auzi ca micuta este un pic mai bine...sa te rogi in continuare...mamica Robertei este fragila dar in acelasi timp puternica...de cum am vazut-o, cu baticul pe cap, cu chipul indurerat dar senin, am stiut ca in inima il poarta pe Dumnezeu. Am intrebat-o daca are nevoie de ceva...mi-a raspuns ca in starea in care este Roberta, ii ajung pampersii. pe care ii are..nici nu stiti ce bucurie am simtit cand am citit mesajul postat de mamica lui Bogdan, la Lista de cumparaturi...Roberta are nevoie de pampersi...cateva cuvinte, care ascund in spatele lor o mica imbunatatire si o mare speranta.

Niciun comentariu: