joi, 19 noiembrie 2009

Ingerasul de la petrecere

Cred ca este cel mai mic pacient al sectiei de oncologie de la Budimex si mai cred ca i s-a potrivit foarte bine rolul de ingeras la petrecerea pe care au avut-o copiii acum cateva saptamani.

De fiecare data cand am mers la spital, m-a surprins cumintenia mamicii ei...nu iesea din salon (o singura data am vazut-o iesind...am profitat ca micuta se juca cu Cosmina si i-am facut o poza).

Bunul simt, pe care il au toate mamicile pe care le-am intalnit la spital, l-am sesizat si aseara: eram la cumparaturi si doream sa stiu ce are nevoie Alexandra... eu tot intrebam si mamica ei se sfia sa imi spuna....am stabilit sa ma uit eu in raft si sa o intreb daca are nevoie de respectivul produs.

Mai multe despre situatia lor am aflat de pe site-ul Asociatiei P.A.V.E.L.

E o fetita, de aproape doi ani, pe care am intalnit-o la mica serbare de Haloween organizata de catre Raluca la Spitalul M.S.Curie (Budimex). Era imbracata in ingeras (multumita darului frumos facut de catre o voluntara pentru toti copiii aflati in acea zi la spital) – ceea ce i se potrivea grozav!

De la Raluca, am aflat ca este din Basca Chiojd, judetul Buzau si din august 2009, se afla sub tratament la Spitalul M.S.Curie pentru neuroblastom. Mai are o surioara de 11 ani acasa.
Mama, Maria, este casnica. Tatal a lucrat pana luna trecuta in Bucuresti in constructii. S-a inchis firma si nu mai are de lucru, ceea ce inseamna ca si resursele materiale s-au diminuat considerabil.

Mama isi pune acum speranta intr-un sprijin material de la noi, cei carora ne spune despre necazul lor. Au nevoie de pampers numarul ¾, de lapte praf si in functie de resurse, alimente, hainute.
Pana acum au primit de la Asociatia PAVEL: haine, pampers, lapte praf ; copilul si mama au participat la activitatile de la camera de joaca unde mai uita de necazuri, la grupul suport pentru parinti, o voluntara logoped a lucrat cu fetita.

Ca si pentru alti copii din spital, care se confrunta si cu boala si cu lipsuri materiale, pe numele Alexandrei a fost deschis un cont pentru ca orice contributie, cat de mica este de mare ajutor pentru aceasta fammilie:

BACIU IOANA ALEXANDRA: RO16 INGB 0000 9999 0167 7268

Adresa familiei: Baciu Maria, Sat Basca Chiojd, Com.Chiojd, jud.Buzau

Niciun comentariu: