luni, 2 noiembrie 2009

Dn 26 octombrie, din nou la spital

Up date 06 nov
Raiffeisen Bank – Agenţia Rupea
RON: RO 48 RZBR 0000 0600 1205 5756
EURO: RO 69 RZBR 0000 0600 1205 5766
Cod SWIFT: RZBRROBU
Titular: Ciucuţ Gabriela(mama lui Fabian)
Telefon: 0762 781 566

Fabian, incepand de luni, 26 octombrie, s-a reintors la spital (Budimex, etj 5, oncologie)

Eu tocmai plecam de la copii...el cu mamica lui, coborau din masina...am auzit un glascior cunoscut: "D-na Adriana!"...pentru ca se grabeau la internare, nu am stat decat putin de vorba...sunt foarte amarati...pe langa boala copilului, mai sunt si problemele financiare.

Daca doriti sa ii ajutati, o puteti contacta telefonic pe mamica lui.

Paginile lui Fabian pe blogurile mele:

http://ai-suflet-bun.blogspot.com/search/label/FABIAN

http://adriana-dardindar.blogspot.com/search/label/FABIAN

2 comentarii:

Mariana spunea...

Adriana, scriind poveştile pentru Fabian, m-am ataşat de el ca de un copil de al meu...Vreau să fac mai mult decât de a scrie doar nişte poveşti...Să înţeleg că acel nr. de tel e al mamei lui?

adriana spunea...

da, e numarul mamei