miercuri, 2 septembrie 2009

Vesti noi despre Stefanel

Ne transmite Isabela, care a fost ieri la Budimex:

" L-am găsit în părculeţul spitalului, se plimba în cărucior. Era vesel. Niciodată nu l-am mai văzut atât de vesel. A râs tot timpul. Şi foarte voinic. Şi-a pus în cap să mute o ditai scândura de la o băncuţă. Şi a reuşit. A alergat, s-a jucat. De la 5 abia la 7.30 s-a săturat de joacă. I-am dus branule şi „fluturaşi”, să aibă de rezervă, la următoarea cură. Şi Sumetrolim sirop, un antibiotic pe care trebuie să îl ia cât stă acasă, să nu facă vreo infecţie.

A venit Alexandra Drăgoi şi a adus fotografiile copiilor – mare, mare fericire. Alexandra a mai făcut rost de două pachete de pamperşi pentru Ştefănel. L-a adus şi pe Andrei, puiul ei haios. S-au jucat cu toţii pe topogan.

Astăzi de dimineaţă se duce Magda la Ştefănel, îi duce 2 cutii de cereale Milumil şi banane. Pentru Adi, fratele lui Ştefănel, un pacheţel cu dulciuri.

Alexandra s-a tuns, îi stă tare bine. Îi cădea părul, îmi spunea că în fiecare dimineaţă trebuia să adune un pumn de păr de pe pernă. I-am spus că de la necaz îi cade părul, aşa cum tot de la necaz a slăbit ca o scândurică. Dar sunt sigură că o să-şi revină. Alexandra a început să prindă viaţă, parcă a reînvăţat să vorbească, a prins curaj. Este bine, una peste alta.

Ştefănel. El are rinichii tăiaţi, amândoi. Un sfert din unul, jumătate din celălalt. Tomografia a ieşit perfect, tumora nu a recidivat. Dar, dacă Doamne fereşte se întâmplă din nou, Ştefănel va trece pe dializă şi apoi la transplant de rinichi. Probabil că un transplant va face, dar nu acum.

Alexandra abia aşteaptă să plece acasă. Să îl vadă pe Adi, să îi ducă toate cadourile pe care le-a primit de la voi, oameni buni. De acum încolo Ştefănel şi Adi se vor juca cu jucării de copii. Până acum se jucau cu tărtăcuţele din grădină. Apoi, primul lucru pe care îl va face va fi un drum la bancă, apoi unul la magazin. Să cumpere maşina de spălat. Se gândeşte la maşina aina nouă de spălat cu jind. Alexandra aduce apă de la fântână. O doamnă a vrut să îi ofere o maşină de spălat, dar era automată, iar Alexandra nu are apă trasă în casă. Vă mulţumesc tuturor din suflet pentru binele pe care l-aţi făcut. Vă mulţumesc. Şi vă ţin la curent (posibil ca Ştefănel să nu plece azi din spital, ci mâine – cum o zice doctorul)."


2 comentarii:

Rodica Botan spunea...

draga mea...am nevoie de un nume si orasul unde sinteti ca sa trimit ceva pentru acesti copii. Putem conversa un pic pe privat?
Scrie-mi la botanrodica@gmail.com...te rog.

adriana spunea...

@Draga Rodia, ti-am trimis un mail azi noapte...