luni, 14 septembrie 2009

Stafeta

Up date 26 ianuarie Dumnezeu sa o odihneasca! COSMINA ANDREEA
01.07.1994-26.01.2010


Am fost in seara asta la Cosmina…i-am dus pangasius cu legume, fructe, grisine si pentru mama ei o ciorbita (am pus din greseala Delikat, asa ca nu poate sa manance si Cosmina) ...am mai dus spirt si role de hartie… MAI ARE NEVOIE DE VATA, HARTIE DE PUS IN GEAM (PESTE ZI TREBUIE SA O DEA JOS PE CEA DE LA USA SI SE MAI RUPE)…AM UITAT SA INTREB DE CONT

La Cosmina nu am putut intra, ne-am pupacit de la distanta, nu are voie sa primeasca vizite in salon…analizele nu prea sunt stralucite, i-a fost cam rau, dar totusi imi zambea (cu mare efort)..are nevoie de mancare sa prinda puteri si de rugaciunile noastre.

Daca intrati pe blogul Isabelei, veti intelege de ce spun ca a aparut un pic soarele si pentru mama Cosminei...de cateva zile, tot primeste vizite la spital: Zinca, Oana cu prietenii, azi eu, maine Izabela...parca am fi la stafeta... aflam ce are nevoie, spunem mai departe si cine ajunge la ele, duce...o stafeta de la om la om...te bagi?!

pagina Cosminei la Isabela: http://isabellelorelai.wordpress.com/2009/09/11/stelutele-de-mare-cosmina-un-desen-o-lacrima-si-cateva-celule-stem/#comment-13232

prietenii Oanei http://www.ortodoxiatinerilor.ro/2009/09/daruind-vei-dobandi%E2%80%A6/

Niciun comentariu: