joi, 10 septembrie 2009

De cate ori am spus astazi multumesc

Pai, sa incep numaratoarea: de dimineata lui Sorin, cand mi-a spus ca are 100 lei pentru Fabian (aseara stiam de 50 dar se pare ca au facut pui...oameni buni colegii lui de serviciu)...doamnei de la ghiseu dupa ce mi - a achitat mandatul on-line...Postei Romane ca are acest serviciu si ca nu a avut azi probleme in retea...domnului care vindea struguri in piata si cand i-am spus ca vreau ciorchini frumosi pentru un copil bolnav, mi-a dat cativa bonus...soferului de la autobuz ca m-a asteptat...doamnei de la metrou care a inteles ca pentru o mamica cu un copil bolnav, doua calatorii sunt echivalentul a doua paini...lui Ionut si prietenului sau, care au acceptat sa fie curieri, in tren, parca de la vagonul 10 pana la vagonul 2, pentru ca nu as fi ajuns sa ma intorc la timp cu mancarea pentru Fabian (era 12.55 cand i-am urcat in tren...vagonul lor era la locomotiva si chioscul in capatul celalat al peronului...am facut repede si o poza ...am coborat...m-am felicitat ca inca mai pot alerga...am cumparat mancarea si cand am vazut ca mai am 1 minut si cale lunga ...am zis: Doamne, ajuta-ma!...pe scara urmatorului vagon, doi baieti...la o tigara...au luat pachetul...am sunat-o pe mamica lui Fabian...mi-a zis ca ne-a vazut de la geam...cat am stat de vorba a ajuns si mancarea...si in final un mare multumesc lui Dumnezeu...ca nu mi-a scos niciodata in cale oameni rai.

Acum sa va mai spun despre Fabian...e intelept copilul asta...la metrou a vazut in chioscul de pe peron ceva cu multe E-uri...vroia si el...i-am zis ca nu e bine la boala lui sa manance chimicale...mi-a raspuns:
- Am inteles!...si gata, nu a mai cerut...eu ma asteptam la smiorcaieli ...tavalit pe jos...asa fac unii copii de5 ani...atunci am plusat si i-am mai spus ceva...cand i se face pofta sa manance ceva de genul ala, sa isi imagineze ca inauntru este ceva cu gust rau (am folosit un cuvant urat dar nu vreau sa il scriu) chiar daca ambalajul este frumos...imi pare rau ca nu i-am facut o poza in momentul cand a zis din nou: am inteles!

Am uitat sa va mai spun despre inca un multumesc...tot lui Dumnezeu...intr-o ora, de la 12 la 13 am reusit sa ajungem de la spital la gara, in tren...interval in care am facut si poze, am vorbit...am fost si intr-o mica excursie...cand am traversat pasarela la metrou la Piata Victoriei..veti vedea in poze ce surpriza placuta am avut.

V-am spus ca am vorbit pe drum...uitati ce am aflat: Fabian este nascut pe 7 martie...pe fratele cel mai mare il cheama Stefan...e nascut pe 19.01.1992....pe cel mijlociu il cheama Tudor si e nascut pe 08.01.1999 (are platfus..1,55 m si are nevoie de ochelari...intra anul asta clasa a 3-a)...pe mamica lor o cheama Gabriela (06.12.1972) si pe tatic Florin (10.04.1971)...pentru a trece prin iarna, au nevoie si de lemne...

Si au nevoie si de rugaciunile noastre...la Sfantul MASLU...la Sfanta LITURGHIE...si in orice zi.

Daca aveti ceva sa le trimiteti, pana pe 24 septembrie vor fi acasa...pe langa Rupea, judetul Brasov...nr. de telefon: 0762.781.566...adresa o puteti obtine si de la mine...email adriana.dardindar@gmail.com

Am postat pozele aici: http://ai-suflet-bun.blogspot.com/2009/09/blog-post.html

Despre FABIAN am aflat de la Isabela: http://isabellelorelai.wordpress.com/2009/08/20/stelutele-de-mare-fabian-despre-cum-m-a-facut-k-o-un-pusti-de-5-ani-bolnav-de-cancer/

Niciun comentariu: