vineri, 25 septembrie 2009

Cu Dumnezeu, inainte!

Stefanel a parcurs o noua tura de citostatice la Budimex...vinerea trecuta, cand am fost la el, dormea si avea temperatura ...peste 39...Alexandra, mamica lui era ingrijorata...miercuri, micutul alerga pe holul spitalului...era vioi...ne-am dragalit si la plecare m-a topit cu un zambet si un "pa" cu mana...am vrut sa fur si un pupic dar e inca timid...poate reusesc astazi...oricum am primit ceva in dar: doua tartacute, ni le-a trimis Adi, fratiorul de 4 ani...initial dorea sa ne trimita niste catelusi...eu prefer tartacutele...stau cuminti pe birou si sunt in ton cu culorile din casa mea.

Miercuri, la spital, ca la stafeta...unul pleaca...altii vin...de vizitatori e vorba...m-am intalnit cu Isabella, Cornelia si Andreea...incarcate cu daruri...pentru Stefanel...pentru Cosmina...si pentru alti copii de la oncologie, spitalul Budimex.

Daca doriti sa-l ajutati pe Stefanel:

0727.205.695

Pentru donatii folositi: Banca Transilvania – Agenţia Brâncoveanu
RON: RO 31 BTRL 0430 1201 T 239 74XX
Titular: Ciocoi Alexandra

Si nu uitati ceea ce este cel mai important: sa va rugati si pentru ei!

Isabella:http://isabellelorelai.wordpress.com/2009/08/19/stelutele-de-mare-stefanel-si-sufletul-de-hartie/

Cornelia: http://sainmultimtalantii.blogspot.com/2009/09/cine-suntem.html

Up date ora 12.00 Stefanel are nevoie de rugaciunile noastre...astazi ar fi trebuit sa plece de la spital...din pacate, ramane, pentru ca rezultatele analizelor nu sunt cuprinse in limitele normale...se mai intampla dupa cura de citostatice..."a intrat in aplazie", m-a anuntat Alexandra, mamica lui, acum cateva minute...nu are pofta de mancare...e nervos...Stefanel va implini luna viitoare 2 ani, pe 26 octombrie...dupa cum vedeti e nascut intr-o zi mare...avem doi sfinti pe care sa-i rugam sa mijloceasca la Bunul Dumnezeu: Sfantul Apostol Stefan si Sfantul Mare Mucenic Dimitrie...il avem si pe Sfantul Mare Mucenic Fanurie...o avem in primul rand pe Maica Domnului...daca ne oprim 5 minute la rugaciune, sunt convinsa ca va simti si Stefanel.

Niciun comentariu: