luni, 21 septembrie 2009

Cosmina, pe blogul Isabellei

Up date 26 ianuarie Dumnezeu sa o odihneasca! COSMINA ANDREEA
01.07.1994-26.01.2010

Dupa zile grele apar si zile bunicele...intr-o astfel de zi, am gasit-o vineri pe Cosmina cand am ajuns la Budimex...mi-a aratat poze cu ea la diferite varste si in schimb, eu i-am aratat cum sa posteze un mesaj pe blog...s-a pus imediat pe treaba si v-a scris asa, pe blogul Isabellei:

"Sunt foarte bucuroasa de tot ce am primit. As vrea sa multumesc fiecaruia in parte ...dar pe unii din binefacatorii mei nici nu ii cunosc..:)

Dar sper ca prin acest mesaj sa le multumesc tuturor…Va trimit la fiecare un zambet si un pupic.:*:
Cosmina

Pe urma, dupa o jumatate de ora, zambetul s-a transformat in grimasa: se instala starea de rau si incepeau frisoanele...

Sambata, un pic mai bine ...a avut mai multi vizitatori: Silvia, Oana si prietenii ei...a primit din nou daruri de folos (printre care si patura pe care o solicitam pe blogul Isabellei).

Astazi, m-a sunat Isabella...mama Cosminei nu mai are credit pe cartela telefonica...Cosmina are nevoie de sange, Oana gasise un donator compatibil, eu aveam numarul de telefon al Oanei...se va rezolva pentru o perioada... dar va mai fi nevoie: sange B III Rh Negativ.

Dacă puteţi dona, sunteţi aşteptaţi la Institutul de Hematologie Transfuzională – cu specificaţia: „Donare pentru Păun Cosmina Andreea – internată la secţia de oncologie pediatrică a Spitalului M.S. Curie din Bucureşti”.

Mama Cosminei poate fi contactată la telefon 0723 914 273, se numeste Neagu Steluta.

Am vorbit acum 10 minute cu mama Cosminei...nu a primit pana acum sange.

Institutul de Hematologie Transfuzională Bucureşti
Str. Dr. Felix,
T: 031/425 12 45; 031/425 12 30.

Isabella:
http://isabellelorelai.wordpress.com/2009/09/11/stelutele-de-mare-cosmina-un-desen-o-lacrima-si-cateva-celule-stem/#comment-13232

http://isabellelorelai.wordpress.com/2009/09/21/stelutele-de-mare-au-nevoie-de-sange-cosmina-andreea-paun-b-iii-rh-negativ/

Prietenii Oanei: http://www.ortodoxiatinerilor.ro/2009/09/daruind-vei-dobandi%E2%80%A6/


Niciun comentariu: