joi, 10 septembrie 2009

Sunt Fabian si plec in concediu...de la spital


















3 comentarii:

DiliMache spunea...

Fabian, esti o minune de copil si ar trebui sa ii inveti pe toti copiii din lume cum sa fie cuminti si puternici si intelepti si frumosi. Ingerasul tau va avea grija de tine si, in colaborare cu alti ingerasi de oameni inimosi, va face, la randul lui, minuni.
Adriana, esti fenomenala. Uit cum o ora din viata noastra poate deveni o binecuvantare pentru cineva care are nevoie de noi. Felicitari pentru frumoasele tale gesturi! SI multumim pt poze, am impresia ca-i stiu pe copilasi de-o viata...

adriana spunea...

@maria, ai spus ingerasi...sa vezi ...ieri am cumparat de la librarie un caiet in care sa-mi notez tot ce imi spun mamaicile si copiii...stii ce scrie pe el?!...INGERASII... chiar o sa il fotografiez...am iesit cu lacrimi in ochi din librarie...am cereut un caiet dictando si am primit mai mult de atat...

adriana spunea...

maria...ai inteles ca am vrut sa scriu mamicile