luni, 7 septembrie 2009

Alo, Alexandra?!

Am vorbit cu Alexandra, mamica lui Stefanel..am stat la povesti, asa ca intre fete sau mai bine zis ca intre surori...doar v-am spus ca Stefanel e si nepotelul blogului meu.

Era bucuroasa ca a reusit sa cumpere masina de spalat (pana acum spala cu mana hainutele pentru copii), sa plateasca impozitul la casa, sa achite factura de curent si sa faca comanda pentru lemne.

Stefanel e cuminte, face tratamentul prescris...se joaca impreuna cu fratiorul lui cu jucariile primite.

Ploua si le ei...copiii au ramas acasa cu bunica si Alexandra a plecat la cumparaturi: paine si ceva mancare pentru copii.

Era tare bucuroasa ca acum, stoarse la masina, hainutele se usuca mai repede... dupa cum vedeti, am vorbit despre lucruri simple, dar care aduc putina bucurie in viata unui om incercat.

Stiti ce i-a spus Adrian, fratele cel mare al lui Stefanel?!

-Mami, de unde ai adus atatea si de unde ai avut bani sa cumperi masina?!
- Ne-au ajutat niste oameni de la Bucuresti.
- Si noi ce le dam, ca suntem saraci?!...hai sa le trimitem un catelus!

Catelusul este unul dintre catelusii care au venit pe lume chiar in ziua cand Alexandra s-a intors acasa. Adrian are 4 ani dar se vede treaba ca e foarte intelept.

Alexandra, va raspunde la numarul 0727.205.695

Pentru donatii folositi: Banca Transilvania – Agenţia Brâncoveanu
RON: RO 31 BTRL 0430 1201 T 239 74XX
Titular: Ciocoi Alexandra

Si nu uitati ceea ce este cel mai important: sa va rugati si pentru ei!

V-am spus toate acestea, pentru ca la un moment dat, la spital, am intrebat-o pe Alexandra daca are vreo prietena...raspunsul a fost: nu...de cateva zile, de cand tot vorbim la telefon, mi-am dat seama ca Alexandra isi doreste o prietena... e comunicativa si cu mult bun simt..VA VETI CONVINGE SI VOI, DACA O SUNATI DIN CAND IN CAND.

Niciun comentariu: