miercuri, 9 septembrie 2009

Strengar mare, Fabian

Am fost ieri la spital si l-am salutat si pe FABIAN…i-am dus o bluza de la o doamna din blocul meu…s-a imbracat cu ea si am facut poze…isi doreste tare mult un aparat de fotografiat…mi-a zis ca ma lasa sa il pozez doar daca ii promit ca ii aduc unul…pana la urma am scapat fara sa promit…nu de alta dar mie imi place sa imi onorez promisiunile si nu am vrut sa il dezamagesc…dar daca are cineva un aparat de dat, m-as bucura sa il primeasca Fabian.

Azi m-a sunat mamica lui si mi-a spus ca s-ar putea sa plece maine si cum nu are decat haine subtiri la ea, i-ar fi de folos ceva mai gros...are 1,60 cu 65 kg…la picior poarta 37…raspunde la nr. 0762.781.566…am postat nr. de telefon numai dupa ce i-am cerut permisiunea.

Pentru perioada cat sta acasa, mi-a dat si adresa unde am putea sa-i trimitem cate ceva…daca doreste cineva, astept mail la adriana.dardindar@gmail.com

Pe mamica lui Fabian o cheama Gabriela...o asteapta acasa inca doi baieti...trei, daca il punem la socoteala si pe sot ...acesta lucreaza cu ziua pe unde se nimereste...am aflat ceva si despre ceilalti doi copii: pantofi 41 si 36...le-ar fi de folos.

Niciun comentariu: