vineri, 28 august 2009

Maria, sarbatorita grupului

I-am intalnit si am scris despre acesti copii curajosi aici: http://adriana-dardindar.blogspot.com/2009/08/copii-curajosi.html

Am vrut sa trec astazi pe la ei, dar stiti cum e ...neprevazutele treburi care iti dau peste cap planurile.

Maine ajung sigur, pentru ca i-am promis Alexandrei (mamica lui Stefanel) ca ii pregatesc ceva bun...si mi-a soptit o vrabiuta ca maine este ziua de nastere a unui baietel...vrabiuta, care mi-a trimis si poza, este Oana si pe baietel aflam maine cum il cheama...ii voi transmite si din partea voastra "La multi ani!"...pe urma, saptamana viitoare ii voi transmite si ce ii scrieti voi la comentarii...la fel si celorlalti copii...in rest...Sa fim sanatosi!

2 comentarii:

Ioana spunea...

Adriana, astept e-mail-ul de la tine sa-ti trimit jucariile. Mie imi convine si sa-mi dai adresa ta si imparti tu darurile cum crezi, poate ramane ceva si pt alt copilas in afara de Fabian. Scriem-mi si stabilim cum facem ;). Doamne ajuta!

adriana spunea...

@Ioana...sa traiesti...am inteles...pupici!