luni, 31 august 2009

Puteti vorbi cu Maria

Maria este in spital cu mama ei...are telefonul la ea: 0771.537.629...e craioveanca si mi-a spus ceva care M-A FACUT SA VAD, INCA O DATA, CA ACESTI COPII SUNT MULT MAI INTELEPTI DECAT NOI:

"Eram cu Maria in spital...in fiecare zi situatia se schimba si medicul imi spunea altceva... Maria se uita cand la mine, cand la doctor...(fac o paranteza si va spun ca are Maria niste ochi asa de mari, incat parca o si vad cum ii privea intrebatoare)...intr-una din zile ma tot zapacea cu intrebarile si cu neastamparul si i-am zis ca m-a inebunit...Maria, mi-a raspuns: Nu te-am inebunit eu!...te-a inebunit doctorul asta care intr-o zi iti spune una, in alta zi iti spune alta!"

Maria are sapte ani...i-a implinit pe 25 august...este fetita cu tricoul portocaliu, din dreptul tortului, in poza din postul de mai jos.

2 comentarii:

maya spunea...

La multi ani,Mariei!
Toate cele bune :)

adriana spunea...

ii transmit!