luni, 31 august 2009

Inca ceva ce puteti face pentru Stefanel

Ieri, cand am sunat-o sa ii spun La multi ani!, Alexandra alerga pe hol dupa Stefanel...asta e de bine...sambata mi s-a parut un pic cam suparat, se vedea ca vineri nu i-a fost prea bine.

M-am bucurat ca i-a placut supica, despre care v-am scris sambata in jurnalul de voluntar...in timp ce vorbeam cu ea, mi-a venit o idee...de fapt mi-am aminti ca am aflat de la Isabela, ca Alexandra are telefon cu cartela reincarcabila...0727.205.695...poate vrea cineva, din cand in cand sa ii incarce de pe telefonul personal, cateva minute/cativa euro...cred ca s-ar bucura, mai ales ca ieri a fost si ziua ei.

Cum va spuneam si data trecuta...daca vreti sa aflati mai multe despre Stefanel, intrati fie cu un click pe banner, fie accesand link-ul urmator:http://isabellelorelai.wordpress.com/2009/08/29/stelutele-de-mare-sesiune-foto/


Niciun comentariu: