vineri, 28 august 2009

Fabian - strengar mare, al doilea nepot

Am aflat despre el de la Isabela (click pe banner):

"Fabian îşi ridică bluza şi spune: Priviţi aici, doamnă. O tăietură fină pe abdomen – încă proaspătă cred, erau câteva pete gălbui de la iod. Vedeţi? Operaţie. Îşi lasă bluza jos, duce mâna la gât. Pe gât un pansament mare acoperea ceva. Vedeţi? Catheter. Îşi loveşte uşor gâtul cu palma, de câteva ori, ca să mă convingă că butonul ăla nu reprezintă nimic pentru el. Duce mâna cap. Vedeţi toate astea, doamnă? Nu am cum să fiu speriat…"

Cand am fost acum cateva zile la spital ne-am imprietenit repede...ne-am jucat...de-a pozatul...cu aparatul Oanei....se pricepe...cum primesc pozele, va arat!

Daca vrei sa fie si nepotul tau, lasa-mi un comentariu, scrie-mi la adriana. dardindar@gmail.com si iti trimit imediat bannerul.

Dupa ce ma intorc de la Fabian, va spun si ce diagnostic are.

Incepand de astazi, tot ce aflu nou despre el, postez aici...asadar te mai astept!
BannerFans.com

3 comentarii:

Ioana spunea...

m-am mai anuntat, dar ca sa fie treaba buna, mai scriu si aici: ma inscriu matusica pentru Fabian :)

adriana spunea...

bine faci...iti trimit mail astazi

Sim spunea...

Astazi am mai pregatit un pachet pentru Fabian: o gecuta, o camasuta un pantalonas si o pereche de slapi cu Spider :)
Le-am trimis Isabelei , draga de ea le va duce pe toate :)