luni, 31 august 2009

Cosmina

Up date 26 ianuarie Dumnezeu sa o odihneasca! COSMINA ANDREEA
01.07.1994-26.01.2010

Cosmina...un pic mai mare decat ceilalti copii dar la fel de sensibila si copilaroasa...s-a lipit definitiv de Oana, nu cu mult mai mare decat ea...sambata s-a lipit si de mine ...am stat la povesti si am aflat ca stia despre Sfantul Mucenic Fanurie cu mult inaintea mea.

Cosmina citeste mult....stie sa faca bratari frumoase...e curajoasa...s-a documentat despre boala ei si acum vrea sa o invinga...si-a dorit un lucru marunt...avea o cana mare galbena (pentru supa)...isi mai dorea inca una, identica pentru felul doi...vineri, cand am facut cumparaturile pentru mamica lui Fabian si pentru mamica lui Stefanel, pentru ca le-am luat supe instant, le-am cumparat si cani...mari, galbene...trei la set...m-am gandit sa ii duc una si Cosminei...IMI PARE RAU CA NU AM FILMAT-O SA VEDETI CE REACTIE A AVUT...

Stiam de la Oana ca are o pasiune...sa faca bratari...m-am gandit ca ii plac si colierele...aveam doua -trei haioase prin casa si i le-am dus...s-a bucurat ca un copil...lucruri marunte dar care aduc bucurii...

Cosmina este in spital cu mama ei...un pic mai tanara decat mine...Neagu Steluta...o puteti suna la nr: 0723.914.273 daca vreti sa le ajutati cu ceva.

id Cosmina: cosmynutzza14, daca se simte bine va raspunde...daca nu, cand isi revine

2 comentarii:

Oana Cristina spunea...

Multumesc Adriana! Ma pun si eu pe treaba sa scriu despre ea! Poti sa pui si poza cand o imbratisez! O simt asa de apropiata de sufletul meu!

adriana spunea...

ma conformez imediat...tu ai observat ca parca semanati?!