luni, 31 august 2009

Andreea

Stefanel este tinut in brate, cea mai inalta este Cosmina, in portocaliu este Maria, pe Fabian il stiti dupa bentita si in spatele lui, fetita in roz este Andreea...miercurea trecuta, Andreea a primit si a mancat printre altele, o piersica si un mar...fructe aduse cu generozitate de Maria ...Maria de la Moreni...care a incarcat o Dacie rosie cu de toate, pentru copii... nu numai ca erau multe bagaje, dar erau si grele...pe cuvant!...le-am dus impreuna de la masina pana la etajul 5.

Poate ca atunci cand cititi ce scrie Isabela despre copii, credeti ca exagereaza...nu exagereaza deloc...la ce a scris ea, povestind intamplarea de miercuri, exista si o continuare sambata si cred ca va exista o continuare a continuarii, de fiecare data cand Andreea va primi cate ceva.

Sambata a fost asa:

Andreea a primit un iaurt si un pachet de biscuiti pentru ea…mamica ei a primit servetele umede pentru Andreea…un sampon tot pentru Andreea si supica instant pentru ea….dupa un sfert de ora, in sala de joaca, Andreea mi s-a urcat in brate (eu stateam pe un scaunel) si mangaindu-se pe burtica, imi zice:
-Am mancat iaurtul tot!…si biscuitii (chiar mirosea a biscuiti)…si nu ma doare burtica!
-Bravo!
-Imi mai aduci?

IN MOMENTUL ACELA, MI-AU TRECUT PRIN FATA OCHILOR TOATE MANCARURILE SI FRUCTELE SI LEGUMELE PE CARE DIN NEGLIJENTA, AJUNG SA LE ARUNC…NOI RISIPIM SI UN COPIL SE BUCURA LA UN IAURT SI UN PACHET DE BISCUITI (IN TOTAL 2 LEI, PENTRU CA AM LUAT EN GROS).

Nu stiu ce sa fac...sa plang?!…sa rad?!….sambata am chemat un taxi sa ma duca pana la BUDIMEX pentru ca imi era greu cu pachetele…mai ca nu m-a certat soferul ca l-am deranjat pentru asa distanta mica…cursa facea 2,6…i-am dat 5…nici macar nu mi-a zis multumesc…era in timpul serviciului si primea ceva mai mult de un iaurt si un pachet de biscuiti, pentru ca mi-am cerut si scuze …dar avea o scuza si el…era adult...data viitoare o sa imi anunt din timp barbatul si mergem amandoi...GPL-ul e ieftin, noi sa fim sanatosi!

Pentru ca Isabela ii cunoaste mult mai bine decat mine pe acesti copii, aflati mai multe despre Andreea, de aici http://isabellelorelai.wordpress.com/2009/08/30/marul-piersica-si-increderea/

4 comentarii:

Sim spunea...

Am pregatit cate ceva pentru Andreea : 2 bluzite, o pereche de slapi o fustita si un modelino. Le-am trimis Isabelei, pe maine vor ajunge.
Tare mi-a intrat in suflet fetita asta s-as vrea sa o ajut doar ca sunt asa de departe de ea :)

adriana spunea...

ce se va bucura mititica...maine ajung si eu pe la ei

bogdan barbieru spunea...

stimata doamna, stiam despre linia telefonica deschisa pt cosmina dar nu amavut timp sa adaug un nou articol, daca intrati pe pyngu.tk o sa vedeti acolo mai multe lucruri referitoare la multe campanii umanitare. pe langa asta dupa moartea, acum 3 ani, a laurei si a ioanei, acum cateva yile, nu prea imi arde de cazuri umanitare. pentru ca sunt cuprins de o lasitate. in urma cu ceva timp m-am implicat si emotional, dese vizite la spital, incat ma atasasem enorm de acea fata de 19 ani bolnava de leucemie - aveam 20 pe atunci, iar cand mai aveam de strans 12000 de euro pt operatie, moartea a invins/o. am fost cuprins de stranii sentimente, dezamagit, am suferit cumplit ... si mie frica ca nu mai pot suporta inca o dezamagire. oana costea s/a stins si ea... ceea ce vreau sa zic e ca exista un risc iar riscul ala ma sperie ...

adriana spunea...

inteleg perfect...dar Dumnezeu e alaturi si de ei si de noi...un risc exista si atunci cand traversezi strada pe trecerea de pietoni, dar in asemenea situatii?!...va doresc numai bine si faceti atat cat puteti...nu cred ca vrea cineva jertfa...doar mila